Google ADS - wcześniej Google ADWORDS

płatna forma reklamy w wynikach wyszukiwania Google, a także na stronach Partnerskich Google

Reklama Adwords (Google Ads)2018-10-19T14:52:22+00:00

Zalety Google Ads:

– można rozpocząć reklamować w Google ADS w terminie 7-14 dni.
– dostęp do rozbudowanej analityki, która pozwala nam śledzić i testować różne ustawienia reklamy ADWORDS
– możemy w każdym momencie włączyć lub wyłączyć reklamę

Wady:

– szczególnie w bardziej konkurencyjnych branżach podwyższone koszty reklamy uzależnione od ilości chętnych firm konkurencyjnych, które chcą się reklamować w danym momencie
– brak środków wpłaconych na reklamę do Google oznacza brak możliwości reklamowania się. To kluczowa różnica względem POZYCJONOWANIA

Reklamy ADWORDS są dla Ciebie jeżeli:

– chcesz rozpocząć sprzedaż lub pozyskiwanie kontaktów Klientów w ciągu kilku / kilkunastu dni
– potrzebujesz promować tylko niektóre usługi lub produkty oferowane na stronie lub sklepie
– działasz w branży sezonowej (np. odśnieżanie)

Przykładowe efekty Reklamy Google Ads przy zaplanowaniu jej strategii przez AlfaRank.pl

Chcesz być ze swoją stroną w pierwszej lidze pozycjonowania?

Oferuję bezpłatne konsultacje dla osób zainteresowanych pozycjonowaniem strony firmowej. Nie czekaj i skontaktuj się ze mną

Napisz do mnie
785-049-149 (Michał)
97%

internautów w Polsce na co dzień korzysta z wyszukiwarki Google.pl

52%

internautów korzysta z urządzeń mobilnych

2%

średnio taki odsetek osób pisze lub dzwoni do Twojej firmy po znalezieniu jej w Google